اطلاعیه جمعی از هواداران احیای تغذیه سالم

در پی درخواست های مکرر از سوی هواداران جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در خصوص روش های واریز کمک های نقدی خویش جهت هزینه های مربوط به نامزدهای شورای شهر، اطلاعیه ذیل از سوی حامیان و ستاد مردمی دکتر روازاده منتشر گردید.

ما طرفداران جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران و آقای دکتر حسین روازاده کمک های نقدی خویش را به شماره حساب بانک ملت (جام) 20535199/61 به نام جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران واریز می نماییم تا اینکه این جامعه بتواند مبلغی هر چند ناچیز از هزینه های مربوط به نامزدهای شورای شهر تهران خویش را تامین نماید.

جمعی از طرفداران احیای تغذیه سالم

بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران درباره یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ملت ایران در آغاز دهه چهارم انقلاب یعنی دهم عدالت و پیشرفت در سرنوشت سازترین نقطه انتخابهای خود ایستاده است.

در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی حضور با شکوه مردم در صحنه انتخابات پرده ای دیگر از ولایت مداری ملت ایران را به رخ دنیا خواهد کشاند؛ همانگونه که شرکت در انتخابات وظیفه شرعی بوده، انتخاب اصلح نیز یک تکلیف الهی است. انتخاب شایسته مردم گواه بصیرت سیاسی بالای آنان خواهد بود این حضور حداکثری و انتخاب دقیق خاک یاس و سردر گمی بر دهان دشمنان کینه توز جمهوری اسلامی ایران خواهد پاشید و نور امید تازه ای در دل مظلومان عالم که چشم به بیداری اسلامی ملتهای مسلمان برای رهایی از یوغ دولتهای وابسته به استکبار دوخته اند خواهد دمید.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن دعوت به حضور همه اقشار مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را از شخصیت متخصص, بصیر , انقلابی , ولایت مدار, باتجربه در امور سیاسی و در روابط بین الملل, متعادل در رفتار و گفتار و مورد حمایت اکثر احزاب و اقشار مردمی و دارای قویترین تیم های اقتصادی, اجرایی و اجتماعی جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی اعلام می دارد تا به حول قوه الهی با انتخاب ایشان در مسیر رونق کشاورزی و دامداری و ارتقای سلامت محصولات غذایی نیز ضمن غلبه بر چالش های اقتصادی گامهای بلندی برداشته شود.



جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

دبیر کل - دکتر حسین روازاده

افتتاح سایت ستاد انتخاباتی آقای دکتر روازاده

به اطلاع کلیه کاربران محترم می رسانیم، سایت ستاد انتخاباتی آقای دکتر روازاده(کاندیدای شورای اسلامی شهر تهران) راه اندازی گردید. جهت ورود به این سایت از لینک زیر استفاده نمایید.

http://www.ravazadeh.com

برگزاری نشست خبری جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

نشست خبری جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران روز شنبه مورخ 1392/3/18 از ساعت 17 تا 19 با حضور دبیر کل، قائم مقام دبیر کل، دبیر اجرایی و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران و بیش از 30 خبرنگار از خبرگزاریها و سایتهایی خبری مختلف به شرح ذیل برگزار گردید.

در این نشست ابتدا آقای دکتر حسین روازاده دبیر کل جامعه و آقای دکتر احمد ناجی زواره دبیر اجرایی جامعه به ارائه گزارش عملکرد و فعالیت جامعه پرداخته و سپس پاسخگوی پرسشهای خبرنگاران در مورد محورهای ذیل بودند.

ادامه نوشته

انتظارات جامعه اسلامی حامیان کشاورزان از دولت یازدهم/ افزایش تعداد روستاها

دبیر کل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران، انتظارات از دولت یازدهم در بخش کشاورزی را تشریح و اعلام کرد: توسعه روستاها باید با شتاب سه دهه اخیر انجام شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حسین روازاده در نشست خبری با تأکید بر امنیت کشاورزی انتظارات جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران از رئیس جمهور دولت یازدهم را تشریح و اظهار داشت: توسعه روستاها باید با شتاب سه دهه اخیر انجام شود.

ادامه نوشته

برنامه های حکیم دکتر روازاده نامزد شورای اسلامی شهر تهران اعلام شد

باعنایت به ثبت نام آقای دکتر روزاده در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران و پیرو استقبال اقشار مختلف مردم از این اقدام، با توجه به توانمندیها، تجارب و تخصص ایشان، موارد ذیل که بر اساس قانون اساسی جزء اختیارات شوراهای اسلامی شهر می باشد، به عنوان بخشی از برنامه های اجرایی ایشان از طرف ستاد انتخاباتی دکتر روازاده اعلام می گردد:

ادامه نوشته

فواید کرفس

شايد مطالعه اين مطلب شما را برآن آورد كه حداقل هفته اي دو تا سه بار هم كه شده آب كرفس را وارد برنامه غذايي تان كنيد...

برگ كرفس حاوي مقدار قابل توجهي ويتامينA (بتاكاروتن) است در حالي كه ساقه آن منبع ويتامين هايB1 B2 B6 و ويتامين C و همچنين پتاسيم، اسيدفوليك، كلسيم، منيزيم، آهن، فسفر، سديم و چند نوع از اسيدهاي آمينه ضروري است.

هورمون هاي گياهي موجود در كرفس به همراه روغن هاي ضروري آن نه تنها طعم معطري به كرفس مي دهند، بلكه در كنار بقيه املاح و ويتامين ها كرفس را به معجوني تبديل مي كنند كه مي تواند داروي هر دردي باشد.

ادامه نوشته

رطبه



یک سبزی خوراکی که به منزله گوهری گران بهاست ولی هیچ کس به آن توجه ندارد و قدر آن را نمی داند.

این سبزی خوراکی دارای آهن به اندازه دو برابر آهن موجود در اسفناج، کلسیم به مقدار سه برابر کلسیم شیر، ویتامین ((ث)) به اندازه چهار برابر شیره لیموترش

و سرشار از پروتئین های مقوی، مغذی و خون ساز از قبیل لیزین، فنیل آلانین، آسپارازین و سیستین است و در تقویت عمومی بدن بی نظیر و در رفع کم خونی بی بدیل است.

ادامه نوشته

معجون ثوم

چگونگی کشف این معجون

به طوری که در کتاب قرابادین کبیر تألیف میرمحمد حسین علوی خراسانی مجلد اول در کلمه ((ثوم)) مندرج است در زمان حضرت موسی علی نبیّنا و آله و علیه السلام، فرعون و فرعونیان درصدد برآمدند که از راه مکر و حیله آن حضرت را مسموم کنند به این طریق که حضرت کلیم ا... و پیروانش را دعوت کنند و غذای مسموم به آن ها بخورانند.

خداوند متعال به حضرت موسی (ع) وحی فرستاد که فرعون خیال دارد تو را مسموم کند، از دعوت او خودداری مکن و آن را اجابت کن و از خوردن غذای او به هیچ وجه ترسی نداشته باش، مشروط به اینکه این معجون را پیش از خوردن آن غذا تهیه کرده و قدری از آن خورده باشی، در این صورت سمیّت آن غذا در تو مؤثر نخواهد شد و همین سبب خواهد شد که گروهی از فرعونیان به تو ایمان بیاورند و همین طور هم شد، وقتی دیدند سم در حضرت موسی م‍ؤثر نشد بسیاری از آن ها به او گرویدند.

ادامه نوشته

آلوبخارا غذای مفیدی که برای سلامت استخوان سودمند است

دکتر شیرین هوشمند، دکتر بهرام ارجمندی*

ترجمه دکتر مهدی پاسالار، دستیار دکترای تخصصی طب سنتی ایران

چکیده: پوکی استخوان (استئوپروز) یک اختلال ناتوان کننده هم در زنان و هم مردان است اگرچه، به میزان بالاتری در زنان دیده می شود. همچنان که جابجایی مردم شناختی (دموگرافی) در افزایش سن جمعیت ادامه می یابد، تعداد بیشتری از زنان و مردان دچار بیماری پوکی استخوان خواهند شد و جستجو برای درمان های جایگزین غیردارویی بالقوه، از جایگاه برجسته ای برخوردار است. صرف نظر از درمان های دارویی فعلی، شیوه زندگی و عوامل تغذیه ای ویژه ای برای کاهش خطر پوکی استخوان شناخته شده اند.

ادامه نوشته